De voorbereiding.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sita Adriana - WaarBenJij.nu De voorbereiding.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sita Adriana - WaarBenJij.nu

De voorbereiding..

Door: Sita

Blijf op de hoogte en volg Sita

14 Juli 2014 | Nederland, Amsterdam

Voor mijn stage bij de opleiding Culturele Maatschappelijke Vorming heb ik besloten een half jaar door te brengen in Tamil Nadu, bij Banyan buitenland stages.

Ik hoop tijdens mijn reis enorm veel ervaring die ik tot nu toe bij mijn studie heb opgedaan te kunnen toepassen bij het begeleiden van kinderen.
Daarnaast hoop ik ook mijn creativiteit te kunnen uitten door verschillende activiteiten te organiseren.

Dat praatje - wat overigens volledig de waarheid is - zit er nu zo ingestampt dat ik het dromen kan, maar ik kijk natuurlijk het meeste uit naar de ervaring op persoonlijk vlak. Ik ben nog nooit naar een land geweest wat qua cultuur ook maar in de buurt komt van India en ik hoop me hier enorm te kunnen ontwikkelen. Het land heeft me altijd al aangesproken, mijn naam komt er zelfs vandaan, ik heb het gevoel alsof dit een plek is waar ik heen moet.

Ik ben, eerlijk toegegeven, enorm zenuwachtig. Ik ben nu bezig de laatste voorbereidingen te treffen rondom inentingen, visa etc. en het komt nu toch echt wel heel dicht bij!

Ik hoop veel op te steken van mijn reis en door middel van deze blog zal ik iedereen zo goed mogelijk op de hoogte proberen te houden, ik heb er zin in!

Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sita

Actief sinds 14 Juli 2014
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 101008

Voorgaande reizen:

07 Februari 2017 - 07 Februari 2018

Flo en Sita's reis naar het einde van de wereld

06 Oktober 2014 - 02 Maart 2015

Banyan buitenland stage

Landen bezocht: